Met het portaal van MijnPraktijk regelen wij samen uw zorg een stukje makkelijker. Via het portaal kunt u snel en eenvoudig veel zaken zelf doen, op het moment dat het u uitkomt. Zo hoeft u minder vaak te bellen en helpen we tegelijk onze assistentes en de huisarts om meer tijd over te houden voor zorg.
In het portaal kunt u onder andere:
Een e-consult aanvragen, zodat u online een vraag kunt stellen aan uw zorgverlener. Wij zullen deze binnen 2 werkdagen beantwoorden.
Zelf afspraken plannen bij de huisarts, de assistente of de praktijkondersteuner (POH-S).
U kunt in plaats van een afspraak op de praktijk ook vanuit huis beeldbellen met de huisarts.
Waarden doorgeven van thuismetingen. Denk daarbij aan o.a. bloeddruk, gewicht en saturatiemetingen
Uw zorgzaken rustig bekijken en regelen, waar en wanneer u dat wilt.
Het gebruik van het portaal is niet verplicht. Wij moedigen het van harte aan, omdat het voor u vaak sneller en makkelijker is. Wilt u liever persoonlijk contact? Dan kunt u natuurlijk altijd gewoon bellen, e-mailen of langskomen op de praktijk.
Inloggen op het portaal
Om in te loggen op het portaal klikt u op de knop hieronder. Het portaal opent in een nieuw venster.
Aanvragen van toegang
Om het portaal te kunnen gebruiken, moet u eerst toegang aanvragen bij de praktijk. Zonder aanvraag kunt u nog niet inloggen.
Gebruik voor de aanvraag van toegang het formulier hieronder.
Sinds 1 oktober 2025 kunt u er bij uw inschrijving als nieuwe patiënt voor kiezen om meteen toegang tot het portaal te krijgen. Het kan dus zijn dat dit al voor u geregeld is. In dat geval kunt u inloggen met uw email adres en wachtwoord. Weet u deze niet meer? Dan kunt u proberen om een nieuw wachtwoord aan te vragen binnen het portaal.
Niet opnieuw inschrijven
Heeft u zich al ingeschreven bij onze praktijk? Dan hoeft u dat niet nog een keer te doen om het portaal te gebruiken. U hoeft alleen nog toegang tot het portaal aan te vragen hieronder.
Eén e-mailadres per patiënt
Het portaal werkt zo dat per e-mailadres maar één patiënt kan inloggen. Dit betekent dat elk gezinslid een eigen e-mailadres nodig heeft. Ook kinderen die het portaal willen gebruiken, moeten dus een eigen e-mailadres hebben.
Aanvraag formulier
Vult u graag onderstaand formulier in om toegang tot het portaal aan te vragen. Wij controleren vervolgens de opgegeven gegevens met die wij al van u kennen. Mochten wij daar nog vragen over hebben dan zullen we contact met u opnemen.
Als alles goed is zullen wij voor u de toegang tot het portaal aanzetten. U krijgt dan een email van ons systeem om de toegang verder in orde te maken. Deze email ontvangt u van het adres “no-reply@mijngezondheidsapp.nl”
Daarin staat een link die eruit ziet als: “https://authorisatie.tetra.nl/confirm/mail/<verschillende cijfers en letters>”
Klik daarop en volg verder de stappen op het scherm.
Wij proberen om binnen 1-2 werkdagen uw aanvraag te behandelen. Als u na een week nog steeds niets van ons heeft gehoord en bovenstaande email niet heeft ontvangen, neem dan graag contact met ons op. Tip: kijkt u ook in de spam map van uw email?